Rabu, 2 September 2015

rindu-rinduan

salam penuh kerinduan kepada semua.... ha tengok. kalau saya rindu saya akan mengaku dengan bicara saya dari hati saya sendiri. saya tak suka orang kata saya rindu tu rindu orang ni (depan saya atau kepada orang tu melalui mesej atau panggilan atau secara langsung.) biasanya kenyataan itu dibuat dengan nada menjengkelkan dan tidak sedap didengar walaupun dalam gelak tawa dan bermanis muka...

seperti juga anda. ada perkara yang anda tidak gemar. saya ada cara saya sendiri untuk menzahirkan kerinduan... waimma kepada saudara kandung saya sendiri pun. siapa tahu jauh di sudut hati saya. saya merindui dia. yang tiada penafian selamanya. namun saya tiada peluang lagi untuk melunaskan kerinduan ini di dunia.. (semoga bertemu di alam sana atau di pintu syurga insya allah.)

siapa saya untuk menutup mulut orang dan memusnahkan gelak tawa dan sindir sinis mereka...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan